اولین هدف فروشگاه اینترنتی باتکاپ خشنود نمودن شما هم وطن عزیزی است که برای خرید خود سایت باتکاپ را را انتخاب کرده اید در این راستا، برای آسودگی خاطر شما از خرید آنلاین،
«کالای فروخته شده تا 30 روز با احترام پس گرفته می شود»
شرایط باز گرداندن کالا
استفاده از 30 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در شرایط اولیه خودش باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد.
کالا می بایست در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه باتکاپ بازگردانده شود، بنابراین لازم است که کارتن و جعبه اصلی محصول تا پایان 30 روز مهلت استفاده نگهداری شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).
استفاده از عطر، خوشبو کننده و …
دقت داشته باشید وجود هر گونه بوی عطر و ادکلن و سایر خوشبو کننده ها و آثار ژل و اسپری های ضد تعریق در محصول به منزله استفاده از آن تلقی شده و به هیچ وجه تعویض یا پس گرفته نخواهد شد.
آثار جوهر و لک
دقت داشته باشید وجود هر گونه لک یا آثار جوهر، لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی محصول به منزله استفاده از آن تلقی شده و تعویض یا پس گرفته نخواهد شد.
ز نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
هنگام دریافت کالا، حتما موارد زیر را رعایت فرمایید
مغایرت در سفارشات ارسالی
در صورت وجود مغایرت در مواردی مانند مدل، رنگ و گارانتی درج شده در سفارش، از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، مغایرت را به دفتر مرکزی باتکاپ به شماره 47764-021 اطلاع دهید تا مشکل در سیستم ثبت شده و هماهنگی لازم جهت فرستادن کالا به دفتر مرکزی انجام شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی سالم نگهداری شود و از دور انداختن آن جداً خودداری شود زیرا مرجوع نمودن کالا فقط با بسته بندی تحویل داده شده امکان پذیر است.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود، به باتکاپ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به دفتر مرکزی باتکاپ اطلاع داده شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، میتوانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کنید.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به پوشاک، کفش و کیف
کفش هایی که در زیر کف آن ها خراشیدگی، ساییدگی، خط و خش ایجاد شود به هیچ وجه تعویض یا پس گرفته نخواهد شد. به هنگام امتحان سایز کفش ، حتما بر روی موکت و فرش این کار را انجام دهید و توجه داشته باشید، قرار گرفتن کفی کفش بر روی سطوح سخت از قبیل سنگ، موزاییک، سرامیک و آسفالت خیابان در زیر کفش ها خط و خش و ساییدگی ایجاد می کند.
- مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی
- اصل فاکتور خرید
- اصل کارت گارانتی
- جعبه محصول
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پشتیبانی باتکاپ، جداً خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کارت گارانتی، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
در صورتی که ساکن شهرستان هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با باتکاپ تماس بگیرید.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط کارشناسان باتکاپ حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور امکان ارسال کالای جایگزین وجود دارد ( در صورتی که موجود باشد) در غیر این صورت وجه سفارش عودت داده خواهد شد.
اگر در زمان رسیدگی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ باتکاپ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، باتکاپ تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
استرداد وجه کالاهای مرجوع شده:
- سفارشاتی که قبل از ارسال کالا کنسل شده باشد طی 2 ال 5 روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
- سفارشاتی که بعد از ارسال کالا کنسل شده باشد طی 5 الی 10 روز کاری پس از مرجوع نمودن کالا به حساب خریدار واریز خواهد شد.