رویه های بازگردانی کالا

یکی از اهداف مهم فروشگاه اینترنتی نگل (negel) رضایتمندی شما همراهان گرامی و عزیزی است که از محصولات ما خرید کرده اید و در پاسخ به اعتماد و حسن انتخاب شما عزیزان و در جهت آسودگی خاطر شما از خرید آنلاین کالای فروخته شده تا 15 روز با احترام پس گرفته میشود.


شرایط بازگرداندن کالا:

استفاده از 15 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد :

1. محصول خریداری شده باید در شرایط اولیه خود باشد و هیچگونه استفاده ای از َآن نشده باشد.

2. محصول خریداری شده جهت ضمانت برگشت باید در کارتن یا جعبه اصلی نگل (negel) باشد ، بنابراین لازم است که کارتن و جعبه اصلی محصول تا پایان 15 روز مهلت استفاده از شرایط بازگشت نگهداری شود

3. نصب هرگونه برچسب یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی کارتن یا جعبه اصلی و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین میبرد.(در صورت نیاز میتوان توضیحات را در پشت فاکتور خرید یا در برگه جداگانه بنویسید)

4. وجود هر گونه بوی عطر ، ادکلن و سایر خوشبو کننده ها و همچنین آثار ژل و اسپری های ضد تعریق نشان دهنده استفاده از کالا محسوب میشود و به هیچ وجه تعویض و یا پس گرفته نمیشود.

5. از نوشتن آدرس روی جعبه و یا کارتن اصلی خودداری کرده و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.


نکاتی که در هنگام دریافت کالا ، باید مورد توجه قرار گیرد:

1. در صورتی که کالای ارسال شده در مواردی مانند مدل ، رنگ ، گارانتی درج شده در سفارش و...دارای مغایرت با سفارش شما میباشد لطفا از باز کردن بسته بندی کالا خودداری نموده و حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، مورد مغایرت را با دفتر مرکزی نگل (negel) به شماره 47764-021 اطلاع داده تا مورد مغایرتی در سیستم مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی لازم جهت مرجوع کالا به دفتر مرکزی انجام شود.

2. در صورتی که امکان مشاهده مشخصات کالا و یا تشخیص مغایرت وجود داشته باشد لازم است که پس از باز شدن کالا ، جعبه و یا کارتن اصلی سالم نگهداری شود زیرا مرجوع نمودن کالا فقط با بسته بندی تحویل داده شده امکان پذیر است.


اگر در اثر حمل ونقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

1. آسیب دیدگی باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا، به دفتر مرکزی نگل ( negel) اطلاع داده شود.

2. در صورتی که آسیب کالا ، در لحظه دریافت کالا قابل مشاهده باشد ، میتوانید از تحویل گرفتن کالا خودداری کرده و به دفتر مرکزی مرجوع کنید.


ضوابط و شرایط مربوط به مرجوعی کیف و کفش :

1. کفش هایی که زیره ( کف کفش) آنها دچار خراشیدگی و خط و خش باشد به هیچ وجه تعویض و یا مرجوع نخواهد شد.

به همین جهت در هنگام امتحان کردن سایز کفش ، حتما بر روی موکت و فرش اینکار را انجام دهید و توجه داشته باشید که قرار گرفتن کف کفش بر روی سطوح سخت از قبیل سنگَ، سرامیک ، موزاییک و آسفالت خیابان باعث ایجاد ساییدگی و خط و خش می شود.

2. کیف هایی که در اثر قرار نگرفتن صحیح در شرایط نامطلوب و غیر استاندارد دفرمه شده باشد و جای خراشیدگی و لکه آب یا روغن و....بر روی آن وجود داشته باشد.


مراحل ارسال کالا:

1. لطفا قبل از هر اقدام برای مرجوع شدن کالا با کارشناسان پشتیبانی نگل (negel) در دفتر مرکزی شرکت تماس بگیرید

2. ارسال کالا حتما باید با هماهنگی کارشناسان پشتیبانی نگل(negel) انجام شود.

3. کالا را در جعبه یا کارتن اصلی همراه با لوازم جانبی و همه اقلام مانند دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، بند ، قطعات و ...در بسته بندی قرار داده و ارسال شود.

4. برچسب زدن و یا نوشتن توضیحات ، آدرس و هر مورد دیگری روی جعبه یا کارتن اصلی امکان استفاده از بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت نیاز به نوشتن توضیحات از پشت فاکتور خرید و یا برگه جداگانه استفاده شود و جعبه محصول را در کارتن دیگری قرار دهید)

5. اگر کالایی را بصورت هدیه دریافت کردید و فاکتور به درخواست خریدار ، همراه سفارش ارسال نشده باشد میتوانید برای مرجوع کردن کالا از پیش فاکتور ایمیل شده پرینت گرفته و یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه ای بنویسید و همراه کالا ارسال کنید.

6. در صورتی که ساکن شهرستان هستید برای بازگرداندن کالا از پست عادی استفاده کنید.( لازم به ذکر است که هزینه مرجوعی کالا به عهده مشتری میباشد)

7. اگر ساکن تهران هستید برای هماهنگی ارسال کالا و تحویل یه شرکت با دفتر مرکزی نگل (negel) تماس حاصل فرمایید.


نحوه رسیدگی و خدمات پس از فروش پس از دریافت کالا:

1. در صورت تایید معیوب بودن کالا توسط کارشناسان نگل (negel) در صورت موجود بودن کالای درخواست شده حداکثر تا 15 روز از تاریخ صدور فاکتور ارسال کالای جایگزین انجام خواهد شد در غیر اینصورت وجه سفارش عودت داده خواهد شد.

2. اگر در مدت زمان رسیدگی جهت تعویض کالا موجودی آن به اتمام برسد با توجه به انتخاب مشتری کالای دیگری ارسال میشود و یا مرجوعی قیمت کالا طبق مبلغ درج شده در فاکتور محاسبه شده و قبل از ارسال توسط شرکت یا مشتری تسویه حساب کالا انجام میشود.


نحوه استرداد وجه کالاهای مرجوع شده:

1. سفارشاتی که قبل از ارسال کنسل شده باشد طی 2 الی 5 روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.

2. سفارشاتی که پس از ارسال کالا کنسل شده باشد طی 10 الی 15 روز کاری پس از مرجوع نمودن کالا به حساب خریدار واریز خواهد شد.