پرسش های متداول

ثبت و پیگیری سفارش

1- آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: بله شما میتوانید از طریق پنل کاربری خود به سفارش های قبلی خود دسترسی داشته باشید و گزارش کاملی از فعالیت های خود را مشاهده نمایید.

2- دوست دارم از باتکاپ خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم. چگونه مطمئن باشم که پس از خرید کالا به دست من می رسد؟
پاسخ: باتکاپ دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و کاربران میتوانند صحت آن را با مراجعه به سایت enamad.ir و یا کلیک روی لوگوی نماد الکترونیک در صفحه اصلی باتکاپ مشاهده نمایند.

3- آیا برای خرید حتماً باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر

4- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارشات خود را ثبت کنم؟
پاسخ: بله هیچ محدودیتی وجود ندارد

5- آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش برای آن شخص ارسال شود؟
پاسخ: بله باتکاپ امکان ارسال هدیه برای دوستان و آشنایان شما را دارد.

6- آیا می توانم با حساب کاربری خود خرید کنم و فاکتور بنام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: بله امکان این امر وجود دارد.

7- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟
پاسخ: روند سفارش از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود، هم چنین میتوانید در پنل کاربری خود روند آماده سازی و ارسال محصول را پیگیری نمایید.

8- آیا می توانم محصولاتی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: بله میتوانید به صورت سفارشی محصول خود را سفارش دهید. با دفتر مرکزی در تماس باشید.

9- می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر دهم؟
پاسخ: قبل از انجام عملیات آماده سازی می توانید این کار را انجام دهید.

10- بعد از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، برای اطمینان تراکنش باید با باتکاپ تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، کد پرداخت شما در سایت ثبت شده و میتوانید از طریق بانک این کار را انجام دهید.

11- می توانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله میتوانید تلفنی هم از باتکاپ محصول خود را سفارش دهید.

12- در صورتی که خرید من هدیه برای کسی باشد، آیا فاکتور فروش و هدیه برای گیرنده فرستاده می شود؟
پاسخ: خیر، هدیه برای شخص هدیه گیرنده و فاکتور برای شما ارسال میگردد.

13- آیا هدیه خریداری شده کادوپیچ می شود؟
پاسخ: خیر

محصولات عرضه شده در باتکاپ

1- آیا محصولات خریداری شده از باتکاپ آماده تحویل هستند یا بعد از خرید آماده تحویل می باشند؟
پاسخ: بیشتر محصولات آماده هستند در صورت آماده نبودن با مشتری درخصوص زمان تحویل هماهنگی به عمل می آید.

2- برای خرید از باتکاپ نیاز به مشاوره دارم. آیا راهی برای گرفتن مشاوره تلفنی هست؟
پاسخ: بله می توانید با تماس گرفتن با دفتر مرکزی از کارشناسان فروش مشاوره بگیرید.

3- اگر محصولی که در سایت سفارش می دهم موجود نباشد زمان زیادی جهت تحویل آن صرف می شود؟
پاسخ: بستگی به محصول انتخابی دارد.

4- آیا ممکن است محصولی که سفارش می دهم موجود نباشد؟
پاسخ: بله ممکن است.

5- آیا محصول عرضه شده در سایت باتکاپ با همان اطلاعات ، ارائه شده تحویل من داده می شود؟
پاسخ: بله، رنگ محصول ممکن است 5% الی 10% با تصویری که میبینید تفاوت رنگ داشته باشد و این هم مربوط به مدل مانیتور و رزولوشن آن می باشد.

6- آیا تعداد بیشتر از یک خرید در سایت باتکاپ محدودیتی دارد؟
پاسخ: خیر

نحوه پرداخت محصول خریداری شده

1- می توانم مبلغ سفارشم را در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟
پاسخ: خیر

2- اگر سفارش اینترنتی موفق نباشد امکان دارد مبلغ از حسابم کم شود؟
پاسخ: بله امکان دارد، ولی بعد از حداکثر 72 ساعت مبلغ به حساب شما بازخواهد گشت.

5- مبلغ محصول خریداری شده را می توانم قسطی پرداخت کنم؟
پاسخ: خیر

6- آیا می توانم بابت پرداخت سفارشم چک بدهم؟
پاسخ: خیر

7- آیا پرداخت مبلغ سفارشی در سایت باتکاپ امن است؟
پاسخ: بله این کار از طریق درگاه های پرداخت امن بانک ها انجام می پذیرد.

ارسال سفارشات

1- سفارشات خود را به چند روش می توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: پست، پیک

2- ارسال سفارشات هزینه ای هم دارد؟
پاسخ: بله در صورت ارسال 24 ساعته و یا پست پیشتاز هزینه حمل سفارش بر عهده کاربر می باشد.

3- هزینه ارسال سفارشات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
پاسخ: هزینه ارسال به مبلغ خرید اضافه میشود.

4- آیا سفارشم را در روز و ساعت مشخصی تحویل می گیرم؟
پاسخ: بستگی به نوع سفارش دارد.

5- بعد از ثبت سفارشم چه مدت زمانی طول می کشد تا به دستم برسد؟
تهران: پیک موتوری تا 3 ساعت
شهرستان: پیشتاز 2 تا 3 روز کاری

6- محصولی را که تلفنی سفارش داده ام را می توانم حضوری از باتکاپ تحویل بگیرم؟
پاسخ: بله

7- آیا می توانم سفارشاتم را از پست پیگیری کنم؟
پاسخ: بله پس از تحویل به پست، شماره پیگیری ای دریافت می کنید که می توانید از طریق پست آن را پیگیری کنید.

8- سفارش از طریق پست در کدام شهرها امکان پذیر است؟
پاسخ: در تمامی شهرها 

9- آیا می توانم طرح یا مدلی از ذهن خود برای محصول موردنظرم سفارش دهم؟
پاسخ:خیر

10- آیا سفارشهای ارگانی یا شرکتی را با حک آرم آنجا می پذیرند؟
پاسخ: بله درصورتی که مایل باشید امکان حک آرم وجود دارد.


گارانتی

1- اگر از گارانتی محصولی که خریده ام مدتی گذشته باشد، گارانتی محصول من چگونه محاسبه می شود؟
پاسخ: اکثر محصولات به مدت 6 ماه گارانتی می باشد و جهت تعمیر هیچ گونه هزینه ای نمی گیرد ولی بعد از این مدت شامل خدمات می گردد و با هزینه مشتری عیب محصول برطرف می گردد.

2- می توانم سفارشم را بدون گارانتی سفارش دهم؟
پاسخ: خیر

3- گارانتی محصولات شامل چه مواردی می شود؟
پاسخ: شرایط گارانتی بر روی کارت گارانتی چاپ گردیده است و به همراه سفارش ارسال می گردند.

4- برای گرفتن گارانتی هر محصول چه باید بکنم؟
پاسخ: کار خاصی نباید انجام شود کارت گارانتی به همراه محصول خریداری شده به صورت اتوماتیک ارسال می گردد.

5- آیا قفل و یراق آلات محصولات باتکاپ شامل گارانتی می شود؟
پاسخ: بله

6- اگر محصول خریداری کرده ام دچار مشکل شد باید به کجا مراجعه کنم؟
پاسخ:دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی باتکاپ

7- محصول شامل گارانتی جهت تعمیر چند روز نزد باتکاپ می ماند؟
پاسخ:بستگی به عیب محصول دارد معمولاً بین 72 ساعت تا یک هفته زمان می برد.

خدمات پس از فروش

1- محصولی را که می خرم آیا امکان عودت یا تعویض را دارد؟
پاسخ: بله ، در صورتی که محصول عیب داشته باشد .

2- اگر محصولی که سفارش داده ام با آنچه که به دستم رسیده فرق داشته باشد چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با هماهنگی کارشناس فروش مربوطه اقدامات عودت یا تعویض محصول انجام می گردد.

3- اگرمحصولی که خریداری کرده ام ایراد یا نقصی داشت چه باید بکنم؟
پاسخ: با دفتر مرکزی جهت اقدامات تعویض محصول هماهنگ شود.

4- بعد از خرید محصولات، به چه صورت می توانم از روشهای نگهداری از کالای خریداری کرده ام مطلع شوم؟
پاسخ: از کارشناسان فروش مشاوره بگیرید.

5- بعد از خرید محصول مورد نظر چه مواردی شامل گارانتی نمی شود؟
پاسخ: موارد در گارانتی ذکر شده است.


فروش ویژه

1- آیا محصولات شما در فروش ویژه یا آف قرار می گیرد؟
پاسخ: خیر اگر فروش ویژه داشته باشیم به اطلاع مشتریان قبلی می رسد یا در سایت اطلاع رسانی می گردد.

2- بعد از زمان فروش ویژه، می توان محصولاتی که آف داشته را با همان قیمت خرید؟
پاسخ: خیر


قیمت

1- آیا قیمت ها در سایت باتکاپ به روز هستند؟
پاسخ: بله

2- آیا قیمت ها برای مشتریان قدیمی یا خریدهای سازمانی متفاوت است؟
پاسخ: بله

3- آیا قیمت محصولات باتکاپ با برندهای رقیب و مشابه ارزانتر است؟
پاسخ: قیمت محصولات بستگی به نوع چرم استفاده شده و مقدار چرم بکار رفته دارد در واقع قیمت ها متفاوت می باشد.

4- بعد از سفارش از باتکاپ ، نوسان قیمت ارز بازار می تواند در قیمت محصول خریداری شده تاثیر بگذارد؟
پاسخ:خیر


نمایندگی باتکاپ

1- آیا باتکاپ در تهران یا شهرستانها شعبه دیگری دارد؟
پاسخ:خیر

2- شرایط باتکاپ برای واگذاری نمایندگی به چه صورت می باشد؟
پاسخ: با دفتر مرکزی تماس گرفته شود و مذاکره تلفنی با کارشناس مربوط انجام گیرد.