پرسش های متداول

ثبت و پیگیری سفارش

1- آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: بله شما میتوانید از طریق پنل کاربری خود به سفارش های قبلی خود دسترسی داشته باشید و گزارش کاملی از فعالیت های خود را مشاهده نمایید.


2- دوست دارم از نگل خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم. چگونه مطمئن باشم که پس از خرید کالا به دست من می رسد؟

پاسخ: نگل دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و کاربران میتوانند صحت آن را با مراجعه به سایت enamad.ir و یا کلیک روی لوگوی نماد الکترونیک در صفحه اصلی نگل مشاهده نمایند.


3- آیا برای خرید از نگل حتماً باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر


4- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارشات خود را ثبت کنم؟

پاسخ: بله هیچ محدودیتی وجود ندارد


5- آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش برای آن شخص ارسال شود؟

پاسخ: بله نگل امکان ارسال هدیه برای دوستان و آشنایان شما را دارد.


6- آیا می توانم با حساب کاربری خود خرید کنم و فاکتور بنام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ: بله امکان این امر وجود دارد.


7- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟

پاسخ: روند سفارش از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود، هم چنین میتوانید در پنل کاربری خود روند آماده سازی و ارسال محصول را پیگیری نمایید.


8- آیا می توانم محصولاتی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: بله میتوانید به صورت سفارشی محصول خود را سفارش دهید.


9- می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر دهم؟

پاسخ: قبل از انجام عملیات آماده سازی می توانید این کار را انجام دهید.


10- بعد از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، برای اطمینان تراکنش باید با نگل تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، کد پرداخت شما در سایت ثبت شده و میتوانید از طریق بانک این کار را انجام دهید.


11- می توانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: بله میتوانید تلفنی هم از نگل محصول خود را سفارش دهید.


12- در صورتی که خرید من هدیه برای کسی باشد، آیا فاکتور فروش و هدیه برای گیرنده فرستاده می شود؟

پاسخ: خیر، هدیه برای شخص هدیه گیرنده و فاکتور برای شما ارسال میگردد.


13- آیا هدیه خریداری شده کادوپیچ می شود؟

پاسخ: خیر

محصولات عرضه شده در نگل

1- آیا محصولات خریداری شده از نگل آماده تحویل هستند یا بعد از خرید آماده تحویل می باشند؟

پاسخ: بیشتر محصولات آماده هستند در صورت آماده نبودن با مشتری درخصوص زمان تحویل هماهنگی به عمل می آید.


2- برای خرید از نگل نیاز به مشاوره دارم. آیا راهی برای گرفتن مشاوره تلفنی هست؟

پاسخ: بله می توانید با تماس گرفتن با دفتر مرکزی از کارشناسان فروش مشاوره بگیرید.


3- اگر محصولی که در سایت سفارش می دهم موجود نباشد زمان زیادی جهت تحویل آن صرف می شود؟

پاسخ: بستگی به محصول انتخابی دارد.


4- آیا ممکن است محصولی که سفارش می دهم موجود نباشد؟ 

پاسخ: بله ممکن است.


5- آیا محصول عرضه شده در سایت نگل با همان اطلاعات ، ارائه شده تحویل من داده می شود؟

پاسخ: بله، رنگ محصول ممکن است 5% الی 10% با تصویری که میبینید تفاوت رنگ داشته باشد و این هم مربوط به مدل مانیتور و رزولوشن آن می باشد.


6- آیا تعداد بیشتر از یک خرید در سایت نگل محدودیتی دارد؟

پاسخ: خیر


نحوه پرداخت محصول خریداری شده

1- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:

a: واریز به حساب شرکت

b: کارت به کارت

c: پرداخت آنلاین از طریق اینترنت

d:  شارژ کیف پول


2- مبلغ سفارش اینترنتی را از طریق کدام کارت بانکی می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: هر کارت اعتباری که عضو شبکه شتاب باشد.


3- می توانم مبلغ سفارشم را در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟

پاسخ: خیر


4- اگر سفارش اینترنتی موفق نباشد امکان دارد مبلغ از حسابم کم شود؟

پاسخ: بله امکان دارد، ولی بعد از حداکثر 72 ساعت مبلغ به حساب شما بازخواهد گشت.


5- مبلغ محصول خریداری شده را می توانم قسطی پرداخت کنم؟

پاسخ: خیر


6- آیا می توانم بابت پرداخت سفارشم چک بدهم؟

پاسخ: خیر


7- آیا پرداخت مبلغ سفارشی در سایت کهن چرم امن است؟

پاسخ: بله این کار از طریق درگاه های پرداخت امن بانک ها انجام می پذیرد.


ارسال سفارشات

1- سفارشات خود را به چند روش می توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ: پست، تیپاکس، پیک


2- ارسال سفارشات هزینه ای هم دارد؟

پاسخ: بله در صورت ارسال 24 ساعته و یا پست پیشتاز هزینه حمل سفارش بر عهده کاربر می باشد.


3- هزینه ارسال سفارشات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: هزینه ارسال به مبلغ خرید اضافه میشود.


4- آیا سفارشم را در روز و ساعت مشخصی تحویل می گیرم؟

پاسخ: بستگی به نوع سفارش دارد.


5- بعد از ثبت سفارشم چه مدت زمانی طول می کشد تا به دستم برسد؟

پاسخ: تهران: پیک موتوری 1 تا 2 روز کاریشهرستانها: پیشتاز 2 تا 3 روز کاری


6- محصولی را که تلفنی سفارش داده ام را می توانم حضوری از نگل تحویل بگیرم؟

پاسخ: بله


7- وقتی کالای مورد نظرم را سفارش دادم چقدر بعد به پست جهت ارسال تحویل می دهید؟

پاسخ: در روز بعد از ثبت سفارش.


8- آیا می توانم سفارشاتم را از پست پیگیری کنم؟

پاسخ: بله پس از تحویل به پست، شماره پیگیری ای دریافت می کنید که می توانید از طریق پست آن را پیگیری کنید.


9- سفارش از طریق پست در کدام شهرها امکان پذیر است؟

پاسخ: در تمامی شهرها 


10- آیا می توانم طرح یا مدلی از ذهن خود برای محصول موردنظرم سفارش دهم؟

پاسخ:خیر


11- آیا سفارشهای ارگانی یا شرکتی را با حک آرم آنجا می پذیرند؟

پاسخ: بله درصورتی که مایل باشید امکان حک آرم وجود دارد.


گارانتی

1- اگر از گارانتی محصولی که خریده ام مدتی گذشته باشد، گارانتی محصول من چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ: اکثر محصولات به مدت 14 ماه گارانتی می باشد و جهت تعمیر هیچ گونه هزینه ای نمی گیرد ولی بعد از این مدت شامل خدمات می گردد و با هزینه مشتری عیب محصول برطرف می گردد.


2- می توانم سفارشم را بدون گارانتی سفارش دهم؟

پاسخ: خیر


3- گارانتی محصولات شامل چه مواردی می شود؟

پاسخ: شرایط گارانتی بر روی کارت گارانتی چاپ گردیده است و به همراه سفارش ارسال می گردند.


4- برای گرفتن گارانتی هر محصول چه باید بکنم؟

پاسخ: کار خاصی نباید انجام شود کارت گارانتی به همراه محصول خریداری شده به صورت اتوماتیک ارسال می گردد.


5- آیا قفل و یراق آلات محصولات نگل شامل گارانتی می شود؟

پاسخ: بله


6- اگر محصول خریداری کرده ام دچار مشکل شد باید به کجا مراجعه کنم؟

پاسخ:دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی نگل


7- محصول شامل گارانتی جهت تعمیر چند روز نزد نگل می ماند؟

پاسخ:بستگی به عیب محصول دارد معمولاً بین 72 ساعت تا یک هفته زمان می برد.


خدمات پس از فروش

1- محصولی را که می خرم آیا امکان عودت یا تعویض را دارد؟

پاسخ: بله ، در صورتی که محصول عیب داشته باشد .


2- اگر محصولی که سفارش داده ام با آنچه که به دستم رسیده فرق داشته باشد چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: با هماهنگی کارشناس فروش مربوطه اقدامات عودت یا تعویض محصول انجام می گردد.


3- اگرمحصولی که خریداری کرده ام ایراد یا نقصی داشت چه باید بکنم؟

پاسخ: با دفتر مرکزی جهت اقدامات تعویض محصول هماهنگ شود.


4- بعد از خرید محصولات، به چه صورت می توانم از روشهای نگهداری از کالای خریداری کرده ام مطلع شوم؟

پاسخ: از کارشناسان فروش مشاوره بگیرید.


5- بعد از خرید محصول مورد نظر چه مواردی شامل گارانتی نمی شود؟

پاسخ: موارد در گارانتی ذکر شده است.


فروش ویژه

1- آیا محصولات شما در فروش ویژه یا آف قرار می گیرد؟

پاسخ: خیر اگر فروش ویژه داشته باشیم به اطلاع مشتریان قبلی می رسد یا در سایت اطلاع رسانی می گردد.


2- بعد از زمان فروش ویژه، می توان محصولاتی که آف داشته را با همان قیمت خرید؟

پاسخ: خیر


قیمت

1- آیا قیمت ها در سایت نگل به روز هستند؟

پاسخ: بله


2- آیا قیمت ها برای مشتریان قدیمی یا خریدهای سازمانی متفاوت است؟

پاسخ: بله


3- آیا قیمت محصولات نگل با برندهای رقیب و مشابه ارزانتر است؟

پاسخ: قیمت محصولات بستگی به نوع چرم استفاده شده و مقدار چرم بکار رفته دارد در واقع قیمت ها متفاوت می باشد.


4- بعد از سفارش از نگل ، نوسان قیمت ارز بازار می تواند در قیمت محصول خریداری شده تاثیر بگذارد؟

پاسخ:خیر


نمایندگی نگل

1- آیا نگل در تهران یا شهرستانها شعبه دیگری دارد؟

پاسخ:خیر


2- شرایط نگل برای واگذاری نمایندگی به چه صورت می باشد؟

پاسخ: با دفتر مرکزی تماس گرفته شود و مذاکره تلفنی با کارشناس مربوط انجام گیرد.


تولید

1-آیا محصولات نگل تولید خودتان است؟

پاسخ:بله