کفش تابان از محصولات تمام چرم برند نگل است. این محصول با دارا بودن خصوصیاتی همچون رویه قابل انعطاف و زیبا و همچنین جنس خاص زیره کفش، آن را برای استفاده همه گروه‌‌های سنی به عنوان کفش روزمره و اداری مناسب کرده است. استفاده از چرم مصنوعی در کفش تابان، به دلیل قیمت مناسب موجب شده تمام افراد جامعه توانایی خرید و تهیه این برند را داشته باشند.
در این مقاله ابتدا توضیح کوتاهی در مورد اهمیت استفاده از چرم مصنوعی در انواع محصولات می‌دهیم و سپس شرح کاملی از کفش نگل مدل تابان خواهیم داد.
اگر به سلامت اندام‌های حرکتی خود و اعضای خانواده‌ اهمیت می‌دهید تا آخر این نوشتار با ما همراه شوید.  

چرا از چرم مصنوعی در تولید کفش استفاده می‌شود؟  

قرن‌ها است که انسان از چرم طبیعی در تهیه انواع پوشاک استفاده کرده است. اما با افزایش جمعیت و به تبع آن بالا رفتن حجم تقاضا مردم، چرم مورد نیاز برای مصرف همه اقشار وجود نداشت. به‌‌صورتی که فقط قشر خاصی از طبقه مرفه قادر به تهیه و مصرف این‌گونه البسه و پوشاک بودند و این اجناس بخشی از لوکس‌ترین لوازم به شمار می‌آمدند.

با تولید چرم مصنوعی، امکان استفاده از این‌گونه لوازم برای اکثر مردم امکان‌پذیر شده است. امروزه از چرم مصنوعی در ساخت لباس ، مبل، اتومبیل، کفش اسپرت و... استفاده شده و به زیباتر شدن این محصولات کمک می‌کند. از مزایای مهم چرم مصنوعی ، مناسب بودن قیمت ، مقاومت و دوام بالا در آن نسبت به چرم طبیعی در برابر پارگی و ساییدگی است. هم‌چنین با تولید این محصولات از کشتار بی‌رویه حیوانات به منظور استفاده از پوست آن‌ها جلوگیری می شود. دوست‌داران طبیعت و حامیان حقوق حیوانات نیز از این صنعت حمایت می‌کنند.

کفش نگل مدل تابان با استفاده از چرم مصنوعی و ارائه محصولات باکیفیت، افراد را به استفاده از کفش چرم مصنوعی ترغیب می کند.




کفش استاندارد ضامن سلامتی اعضای بدن

کفش‌، بخش مهمی از پوشاک هر فرد را تشکیل می‌دهد. انسان‌های اولیه نیز برای محافظت از پاهای خود از پوست حیوانات استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این پوشاک مهم و کاربردی به صورتی که امروز مشاهده می‌کنید تبدیل شده است.

مهم‌ترین اندام حرکتی در بدن پاها هستند که تا پایان عمر هنگام راه رفتن و دویدن فشار زیادی را متحمل می شوند. بنابراین باید از آن‌ها به خوبی محافظت شود. در این راستا پوشیدن کفش روزمره مناسب از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام دهیم.

محصولات نگل با استفاده  از تکنولوژی روز دنیا و ساخت کفش‌های استاندارد، از جمله کفش تابان، از پاها در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند.

ویژگی‌های کفش نگل مدل تابان

شرایط فیزیکی پاها در اشخاص مختلف متفاوت است. خرید کفش مناسب، کمک زیادی به سلامتی این اندام و به دنبال آن اندام‌های مرتبط می‌کند.

بنابراین هنگام خرید باید به کیفیت و ساخت محصولات نیز توجه کنیم.

از خصوصیات بارز کفش‌های مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.کیفیت مواد مصرفی:

جنس رویه کفش باید از چرم مرغوب و قابل انعطاف باشد تا پاها در کفش احساس راحتی داشته باشند. کاربرد پارچه‌های نخی در تهیه آستر داخلی کفش از تعریق بیش از حد در پاها جلوگیری می‌کند. در کفش تابان جنس رویه از چرم مصنوعی درجه 1 ایرانی است. استفاده از این چرم انعطاف‌پذیر، موجب راحتی و کیفیت محصولات نگل شده است.

هم‌چنین آستر داخلی آن از دو لایه ابر و نخ تشکیل شده که باعث لطافت قسمت داخلی و پیشگیری از تعریق در فصول گرم سال می‌شود.

2.استاندارد بودن قالب کفش:

یکی از موارد مهم در ساخت و تولید کفش، استاندارد بودن قالب و سایز‌بندی استاندارد کفش‌ها است. در ساخت و تولید کفش تابان از قالب‌هایی مطابق با استاندارد جهانی استفاده شده است.

هم‌چنین قابلیت انعطاف در کفش، خصوصا کفش هایی که به مدت زیاد از آن‌ها استفاده می‌شود، اهمیت زیادی برای مصرف‌کنندگان دارد. کفش چرم مصنوعی این خصوصیت را به خوبی دارا است.

3.داشتن پنجه متناسب با انگشتان پا:

یکی از مشکلات رایج در بین افراد انحراف انگشت شست پا است که در اثر پوشیدن کفش‌هایی با قالب‌بندی غیر استاندارد ایجاد می‌شود.

توصیه پزشکان در این مورد، استفاده از کفش هایی با پنجه پهن است. به‌طوری که انگشتان در قسمت پنجه از هم باز باشند. خوشبختانه در کفش نگل مدل تابان این خصوصیت به‌ وضوح قابل مشاهده است. متخصصان و طراحان کفش نگل در طراحی کفش این ویژگی را با دقت، ظرافت و زیبایی اجرا کرده‌اند.

4.ارتفاع مناسب پاشنه با توجه به زنانه یا مردانه بودن کفش:

از دلایل ایجاد انحراف ستون مهره‌ در افراد، استفاده از کفش‌هایی با پاشنه غیراستاندارد است. ارتفاع استاندارد پاشنه در کفش‌ زنانه ۳ سانتی‌متر و در کفش مردانه ۲ سانتی‌متر است. البته پهنی پاشنه نیز باید در نظر گرفته شود.

5.بهره‌مندی از زیره بادوام و انعطاف‌پذیر:

یکی از مشکلات اساسی در بروز کمردرد، استفاده از کفش با زیره نامناسب است. استفاده طولانی‌مدت از کفش‌هایی با زیره‌های غیراستاندارد، می‌تواند به‌مرور بر ستون مهره‌ها فشار آورده و موجب بروز کمردرد شود.

این روز‌ها از چرم مصنوعی و پلی‌اورتان یا پی‌یو (pu) برای تولید و ساخت کیف و کفش استفاده می‌شود. از مزایای مهم و قابل ذکر این نوع مواد، می‌توان به نرمی و انعطاف‌پذیری آن اشاره کرد.

در ساخت کفش نگل مدل تابان از زیره با مواد پی‌یو استفاده شده است و همین ویژگی موجب راحتی، انعطاف و دوام بالای این کفش شده است.

6.در بر گرفتن پا به‌طورکامل(محافظت از پا):

کفش مناسب و استاندارد پا را حمایت کرده و در بر می‌گیرد. به‌صورتی که هنگام راه رفتن پا در کفش ثابت بوده و جابه‌جا نمی‌شود. کفش تابان با توجه به استفاده از مواد مرغوب و قالب‌بندی استاندارد، پاها را به‌ خوبی در بر گرفته و از آن‌ها به‌ خوبی محافظت می‌کند.

در ساخت و طراحی محصولات نگل نکات ذکر شده به‌ خوبی قابل رویت است. کفش نگل مردانه با رعایت استاندارد‌های روز دنیا، راحتی و کیفیت را برای مصرف‌کنندگان این محصولات به ارمغان آورده است. کفش نگل زنانه نیز در کنار رعایت اصول فنی، ظرافت و زیبایی را به مصرف‌کنندگان هدیه می‌کند.  


کفش غیراستاندارد چه آسیبی به اندام‌های ما می‌رساند؟

پوشیدن کفش نامناسب و غیر استاندارد می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری بر استخوان‌های ناحیه پا و ستون مهره‌ها بگذارد. هم‌چنین در سالمندانی که سابقه بیماری دیابت دارند، موجب بروز زخم در انگشتان پا می‌شود.

میخچه و پینه نیز از عوارض دردناک استفاده طولانی‌مدت از کفش‌های نامناسب و بی کیفیت است.

خرید اینترنتی

کفش نگل مدل تابان را می‌توانید به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت از سایت negel.ir خریداری کنید. کارکنان بخش پشتیبانی محصول انتخابی شما را در اسرع وقت در هر کجای ایران، برای شما ارسال می‌کنند. هم‌چنین کالای فروخته شده تا ۱۵ روز پس گرفته می‌شود.

از خدمات دیگر ما می‌توان به پشتیبانی شبانه‌روزی و پرداخت درب منزل اشاره کرد.

کلام آخر

اغلب انسان‌ها در طول عمر خود کیلومتر‌ها راه می‌روند بدون آن‌که ارزش واقعی پاهای خود را بدانند. هنگامی که دچار عارضه‌ای در پاهای خود می‌شوند،‌ به اهمیت این عضو پی می‌برند.

استفاده از کفش با زیره و رویه استاندارد تا حدود زیادی از آسیب‌های جانبی به پاها جلوگیری می‌کند. بهتر است قبل از خرید، برند‌های موجود در بازار را بررسی کنیم.

کفش نگل مدل تابان با داشتن ضمانت‌نامه، رعایت اصول علمی و در عین حال قیمت مناسب انتخاب هوشمندانه‌ای برای استفاده همه اقشار مردم به شمار می‌آید.